Pesona Memukau Menawan

Pesona Memukau Menawan

Darah Tinggi, Kencing Manis dan Buah Pinggang

Bagi memudahkan anda memahami proses ini, cuba bayangkan tulang sum-sum kita adalah mesin fotostat. la akan mengeluarkan salinan sel-sel berdasarkan "master copy" yang difotostat. Pada permulaan kehidupan, "master copy" ini bersih dan tidak tercemar. Tetapi lama-kelamaan (atau kerana faktor genetik, mutasi, pemakanan, alam sekitar dan sebagainya), "master copy" ini boleh menjadi rosak, kotor dan menyebabkan Darah Tinggi. Jadi salinan dari "master copy" ini juga akan jadi rosak dan dengan secara terus-menerus ia akan mengeluarkan sel-sel Darah Tinggi.
Apabila anda mengambil Nano Oil, ia akan mengambil tempat "master copy" tadi dan membetulkan (memformat semula) proses pengeluaran sel-sel baru tersebut bagi menggantikan sel-sel yang telah rosak tadi (Darah Tinggi) dengan sel-sel yang sihat.
TAHUKAH ANDA? Didalam tubuh manusia terdapat 10 Trilion Sel dan ianya dibahagikan kepada 200 jenis sel yang berbeza. Jangka hayat sel-sel tersebut juga berbeza-beza — dari berapa hari sehingalah beberapa tahun lamanya. Jangka hayat ini biasanya akan bergantung kepada jenis dan fungsi sel tersebut.
Disebabkan oleh faktor diatas, maka kesan daripada pengambilan Nano Oil ini berbeza-beza mengikut penyakit yang anda alami serta sistem tubuh seseorang. Apa yang paling penting sekali anda JANGAN cepat berputus-asa. Mungkin SAKIT yang anda alami ini sudah lama terjadi tanpa pengetahuan anda — iaitu sejak beberapa tahun yang lalu. Maka ia juga memerlukan masa bagi membolehkan sel-sel anda diformat semula dan digantikan dengan sel-sel baru yang lebih sihat.



Sabda Nabi S.A.W yang bermaksud:"Tiap-tiap penyakit itu ada ubatnya. Apabila menepati ubat terhadap penyakit tersebut, maka sembuhlah dengan izin Allah" 
— Riwayat Muslim & Ahmad
Daripada hadis diatas, maka sedarlah kita sebagai umat Islam hanya Allah sahaja yang berkuasa menyembuhkan penyakit yang kita alami. Walaupun sehebat mana ubat yang anda makan atau kehebatan doktor yang merawat anda, tetapi ia belum menjamin penyakit anda dapat disembuhkan melainkanlah jika Allah S.W.T mengizinkannya.